1. "ספייסיס" בע"מ בניהולו של אדריכל נתן קסל, מתמחה בתכנון והקמה של סביבות למידה הוליסטיות ונותנת מענה לצרכים הכוללים של מערכת החינוך, החל בתכנון פינות עבודה פרטנוית עבור כל תלמיד וכלה בתכנון מבנה החינוך מן המסד עד לטפחות.
2. "ספייסיס" בע"מ מתמחה בפיתוח חומרי למידה המשלבים את כל אמצעי הלמידה הקיימים בביה"ס ויוצרת אינטגרציה בין הפעילות במרכז הלמידה החוויתי ובין כיתת האם.
3. "ספייסיס" בע"מ מתמחה בפיתוח ותכנון חצרות נופיות פעילות במבני חינוך ללמידה חוויתית.
4. "ספייסיס" בע"מ מתמחה בתכנון בתי ספר חדשניים, בגישה הפדגוגיות התואמות את שיטת "ספייסיס".
5. בין לקוחותינו: רשת אורט, האוניברסיטה העברית בירושלים, קרן קלור, קרן רש"י, עיריית אשדוד, עיריית עכו, עיריית ערד, עיריית ת"א, עיריית רעננה ועוד.
צרכי ביה”ס בהווה ובעתיד:
1. ללמד את התלמיד להפנים ידע , לרכוש מיומנויות בתחומים רבים, להיות לומד עצמאי.
2. ללמד את הילדים ליצירת דיאלוג עם הסביבה, עם חבריהם התלמידים ועם המורים.
3. לחנך לתרבות של דיון, הקשבה לזולת וקבלת פלורליזם.
האמצעים להשגת המטרה ליצירת ביה”ס העונה לצרכי הלימוד בהווה ובעתיד:
1. ביה"ס יהיה מקבץ של סביבות למידה חוויתיות, אינטראקטיביות.
2. כל סביבת לימוד תזמן פעילויות מגוונות, ארגון חלל הלמידה יאפשר פינה ללמידה פרטנית, אזורים ללמידה בקבוצות , חלל ללמידה פרונטאלית ועוד.
3. סביבת הלמידה תהיה חוויתית אינטראקטיבית באמצעים רבים ומגוונים. תומכת, אסתטית, ידידותית.
4. מתן מענה ללמידה דיפרנציאלית לכל תלמיד בכיתה.
סביבות לימוד באנגלית:
1. פיתוח עזרים ללמידה חוויתית אינטראקטיבית בהתאמה לתכנית הלימודים.
2. פיתוח עזרים לשיפור ופיתוח המיומנויות הנדרשות מהתלמיד.
3. מתן מענה לתכנית לימודים דיפרנציאלית, בה כל תלמיד יוכל להשתתף, ללמוד, להנות ואף להפיק תועלת.
4. הקמת סביבה לימודית אסתטית, ידידותית ותורמת למוטיבציה של התלמיד.
סביבת לימוד במתמטיקה:
1. פיתוח עזרי למידה בסוגיות העיקריות של תכנית הלימודים במתמטיקה.
2. פיתוח עזרים לעבודת חקר מתמטית לחידוד החשיבה המתמטית.
3. תרגול באמצעים שונים של סוגיות מתמטיות.
4. מתן מענה לתכנית לימודים דיפרנציאלית, בה כל תלמיד יוכל להשתתף, ללמוד ואף להנות.
סביבת לימוד מדעית בביה”ס היסודי:
1. יצירת סביבת לימוד גמישה, המאפשרת ארגון חלל הלמידה עפ"י צרכים מיידיים ברגע נתון.
2. פיתוח עזרים להמחשת תהליכים מדעיים, בהתאמה לתכנית החימודים.
3. הקמת סביבה לימודית אסתטית, ידידותית ותורמת למוטיבציה של התלמיד כולל עיצוב הספריה.
סביבת לימוד מדעית בביה"ס התיכון:
1. יצירת סביבת לימוד גמישה, המאפשרת ארגון חלל הלמידה עפ"י צרכים מיידיים ברגע נתון.
2. פיתוח סביבת למידה מוזאלית, מצויידת בעזרים להדגמות של תופעות מדעיות.
3. הקמת סביבת למידה אסתטית ומושכת, המעלה את ערך הלמיד.
4. מיצוב תחום הידע הנלמד בחזית השווק של ביה"ס
עקרונות התכנון של מבני חינוך:
1. הקמת ביה"ס כמכלול של סביבות לימוד חוויתיות.
2. מתן דגש למרכזי מידענות חוויתיים (ספריה, מעבדות חקר וחדרי מקצוע)
3. התאמה לאוכלוסיית היעד,אורינטציה חינוכית ועוד.
4. פיתוח חצר נופית לימודית חוויתית הקשורה לתכנים הלימודיים של ביה"ס.