יום ה' 14/11/2019 | 5:57
 
 
 
 
דף הבית > תוצאות חיפוש מפרסמים > עמוד מפרסם
>טרוסט - מיתוג ושיווק בתי ספר

 
טרוסט - להפוך לקוח פוטנציאלי ללקוח בפועל
המאה העשרים ואחת מזוהה ומוגדרת כעידן האינטרנט, ומוסדות חינוך רבים בארץ נאלצו לשנות את פניהם, על מנת להתאים את עצמם לצרכיו של העידן הדיגיטלי.
בתי ספר כיום אמורים לתפקד בזירה תחרותית מאוד, הפועלת על עקרונות המיתוג, המסחור והרייטינג לשם גיוס תלמידים, מורים איכותיים, תמיכה תקציבית ומקורות מימון מהקהילה ומתורמים נוספים.
אם בעבר עשייה חינוכית איכותית הספיקה למיתוג המוסד, הרי שכיום "שיווק נכון" הוא שם המשחק. שיווק חד עשוי להיות הגורם המכריע שבין הצלחה לכישלון.
טרוסט הינו משרד הפרסום והאסטרטגיה המוביל בארץ לשיווק ומיתוג עולם החינוך והאקדמיה.
משרד הפרסום טרוסט פועל מאז שנת 2001 ואחראי להובלת תוכניות שיווק, פיצוח  אסטרטגיות וקמפיינים חדים באמצעות צוות מוביל של יועצים רב תחומיים, שמאחריהם עומד ניסיון עשיר רב בשנים בהובלת קמפיינים מנצחים במשק הישראלי.
 

טרוסט - נבחרת מובילה של יועצים רב תחומיים לקמפיינים מנצחים
משרד הפרסום טרוסט מורכב מנבחרת מובילה של יועצים רב תחומיים, האחראים למאות קמפיינים מנצחים. המנכ"ל והיועץ האסטרטגי הוא צביקה טרוסט, בוגר תואר ראשון בכלכלה וניהול ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ופרסום. צביקה סיים את לימודיו האקדמיים בהצטיינות, והוא מומחה בתחום האסטרטגיה השיווקית והמיתוג.
הנבחרת של משרד הפרסום טרוסט בעלת ניסיון עשיר באימון שיווקי וחונכות למאות מנהלים, העברת סדנאות יישומיות לפיתוח החשיבה השיווקית, וכן התמחות בתחום תקשורת שכנועית ודיגיטלית, הובלת פרויקטים בתחום החינוך, הדרכות וליווי צוותי ניהול.
בין הלקוחות של משרד הפרסום טרוסט ניתן למנות רשתות חינוך, גנים ומעונות, אגפי חינוך ברשויות מקומיות, בתי ספר מקצועיים, בתי ספר תיכונים, חט"ב ויסודיים, ישיבות הסדר, אולפנות, ישיבות תיכוניות, מכללות ועוד.
 

טרוסט - תרגום המצוינות בתוכן להצלחה שיווקית
משרד הפרסום טרוסט מעניק ללקוחותיו מגוון רחב והיקפי של שירותים כגון מחקר ואסטרטגיה, מיתוג ופרסום, תקשורת ויחסי ציבור, פריצת מחסומי שוק, הנגשת מידע לקהילה, פרסום פנים ארגוני, וכן ייעוץ ליווי ואימון שיווקי, ייעוץ וליווי בניהול משברים וכלים לגיוס משאבים.
השלב הראשוני בתהליך המיתוג, השיווק והפרסום הוא שלב הגדרת המטרות, וחידוד תפיסות החשיבה והצרכים של קהלי היעד, וכן חידוד התועלות המרכזיות של ה"מוצר" עבור הלקוחות. התהליך כרוך במחקר השוק באמצעות ראיונות עומק עם מדגם של קהלי יעד פנימיים וחיצוניים, ניתוח של הזדמנויות ואיומים, ניתוח יתרונותיו וחולשותיו של הלקוח והשוואה מול המתחרים בזירה.
המחקר השיווקי הינו שלב הכרחי ומקדים לבניית אסטרטגיה המושתתת על ממצאי המחקר, וכוללת המלצות לשדרוג המוצר, המלצות לסלוגן מרכזי וקונספט שיווקי מוביל. 
 

                                                   ליווי שיווקי וקידום מכירות
אחד השירותים שמעניק משרד הפרסום טרוסט הוא הליווי השיווקי וקידום המכירות.
הליווי השיווקי כולל יעוץ לשדרוג פעילות השיווק הטלפוני, בניית תסריטי שיחה, בניית מתודולוגיה לייעול הטיפול במאגר המתעניינים, סיוע בגיוס והכשרה של כוח אדם לקידום המכירות, ביצוע סימולציות והדרכות לרכישת כלים להתגברות על התנגדויות והתוויית שיטות לשיווק יוזם עבור קהלי יעד חדשים.
כמו כן, קיים מיקוד בפעילות לשיפור השיווק הפרונטאלי ובניית טקטיקה של פרזנטציה מנצחת, תוך פיתוח גימיקים להעצמת המסר.
הליווי השיווקי כולל גם תכנון וקידום אירועי שיווק לרבות חוגי בית, ימים פתוחים וכנסים, קאוצ'ינג שיווקי למנהלים, וכן פיתוח טקטיקת שיווק יישומית עבור גורמים מפנים ומשפיעים. פרסום זה תוכן, פרסום זה ניהול מדיה, קריאייטיב וקופירייטינג, וצוות טרוסט מזמין אתכם לתרגם את המצוינות בתוכן למצוינות שיווקית.

 
כרטיס ביקור-טרוסט - מיתוג ושיווק בתי ספר

טלפון: 03-6343020
פקס: 03-6343223
דוא"ל: info@trost.co.il
כתובת: הרחוב המלאכה 1 אזור תעשייה החדש, אור יהודה
אתר: www.trost.co.il


שם נציג: משרד
 
 
 
 
> חיפוש באתר
חפש:
> נותני שירות > הצג בפריסה
 
 
 
 
 
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות לחדר מורים 2008