יום א' 25/08/2019 | 0:53
 
 
 
 
דף הבית > תוצאות חיפוש מפרסמים > עמוד מפרסם
>דואר ישראל

                      
                                        
 אנו שמחים להזמין אתכם למרכז המבקרים המתקדם של דואר ישראל. המרכז מבוסס על הפעלות ומשחקי מולטימדיה אינטראקטיביים, באמצעותם לומדים התלמידים על עבודת הדוור, המיון ועוד.

דואר ישראל נוגע בכולם, אך לא כולם יודעים ומודעים למורכבות המשימות, לטכנולוגיות המתקדמות ולמגוון שירותי הדואר הקיימים.
במרכז המבקרים יוכלו התלמידים ללמוד על הפעילות שמאחורי הקלעים של דואר ישראל ולצפות במגוון השירותים והטכנולוגיות הקיימות. ביקור במרכז המבקרים החדש של דואר ישראל, כולל 3 חלקים: מיצג פתיחה באמצעות השולחן הוירטואלי, פינה אינטראקטיבית עם תחרות בין 2 קבוצות ובבואה בה כותבים את המכתבים.

עם הכניסה למרכז המבקרים, יוקרן מיצג פתיחה קצר, הכולל סקירה ראשונית של מגוון תחומי הפעילות של חברת דואר ישראל, ויציג את החברה בעידן המודרני.

דואר ישראל הטמיעה בשנים האחרונות מגוון טכנולוגיות ושירותים המכילים בתוכם בשורה של קידמה וחדשנות. המיצג שנעשה ומוקרן באמצעות טכנולוגיה חדישה, מאפשר להעביר את המסרים העיקריים בצורה דינאמית וידידותית. מנחה המיצג חושף בפני הצופים את העוצמה הטמונה בחברת דואר ישראל ומגוון שירותיה, בסביבה וירטואלית המאפשרת למנחה להימצא בכל רגע בנקודה אחרת, ודרכה להציג לצופים את תחומי הפעילות של הדואר.

עם סיום מיצג הפתיחה, ירוכזו התלמידים סביב השולחן האינטראקטיבי, שם ייהנו מפעילות מעשירה המשלבת 4 תחנות תוכן, המציגות בצורה חווייתית את תחומי הפעילות המרכזיים של הדואר:
      
1. תחנת שירותים מקוונים – הצגת חברת דואר ישראל בעידן המודרני, כיצד הדואר פועל כיום ואיך הוא יראה בעתיד.

2. תחנת הפצת דברי דואר – הצגת הטכנולוגיה המאפשרת לדברי דואר להישלח מכל מקום לכל מקום. הצגה כוללת את טכנולוגיית המיון, העברה, חלוקה וכיצד כל הטכנולוגיות הללו עוזרות להשתלט על מגוון וכמות אדירה של דברי דואר המועברים בכל רגע נתון.

3. תחנת דואר ישראל בתנועה מתמדת – בישראל כיום קיימים כ-100 קווי דואר נע, הפוקדים מדי יום קיבוצים, מושבים, בסיסי צה"ל, מאהלי בדואים בנגב, מצפים בגליל ועוד.

4. תחנת שירותים מתקדמים – לדואר ישראל יש כ-700 סניפים ברחבי הארץ, בעזרת פריסה זו מאפשרת חברת דואר ישראל לכלל האזרחים במדינה ליהנות משירותים מתקדמים.
עם תום הפעילות סביב השולחן המרכזי, יחולקו המבקרים ל-2 קבוצות לטובת תחרות  במהלך התחרות, יכירו המתמודדים היבטים נוספים של פעילות הדואר, שיציגו את המורכבות והמאמץ הרבה הנדרשים בכדי לשמר את משימות הדואר החיוניות:
  
• צילום כל מבקר והפקת 3 בולים
  עם דיוקן המבקר
• פעילות בנושא מיון
• פעילות בנושא הדוור ואנשי הדואר (הקשר האישי)
• פעילות בנושא השירות הבולאי
• חידון טריוויה – דואר ישראל
• תחנת ההכנה לשליחת מכתב
• סיור בתהליך המיון
• סיכום הביקור והכרזת המנצחים

מניסיוננו, ביקור במרכז המבקרים של דואר ישראל הוא חוויה מעשירה לתלמידים בגילאי 8-14, והיא תוספת לתהליך החינוכי אותו עוברים התלמידים בבתי הספר.                                            
 

 
כרטיס ביקור-דואר ישראל

טלפון: 171 שלוחה 1
טלפון סלולרי: 054-2888497
פקס: 076-8873807
דוא"ל: visit@postil.com
אתר: www.israelpost.co.il


שם נציג: ליאת לוז
 
 
 
 
> חיפוש באתר
חפש:
> נותני שירות > הצג בפריסה
 
 
 
 
 
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות לחדר מורים 2008