יום א' 08/12/2019 | 13:40
 
 
 
 
 > חדשנות פדגוגית משולבת טכנולוגיה

אתם נכנסים לכיתה ומציגים את השאלה: "האם לדעתכם מתרחשת כרגע רעידת אדמה במקום כלשהו בעולם?" התלמידים עונים על השאלה באמצעות טופס מקוון על הלפטופ שלהם ומיד לאחר מכן אתם מקרינים את תוצאות הסקר על הלוח: 90 אחוז חושבים שלא. "כעת", אתם מבקשים, "היכנסו למפת רעידות האדמה העולמית ובידקו בעצמכם". התלמידים צוללים פנימה בנבכי האתר ומופתעים מהתוצאה. "איך הייתם ממליצים לתושבי המדינות הללו להתגונן אם הייתם ראש הממשלה שלהם?" אתם מאתגרים. התלמידים, שכבר שקועים לגמרי בעניין, חוקרים את הנושא בקבוצות קטנות, מעלים רעיונות, משתפים ביניהם את המסקנות בגוגל-דרייב ולבסוף מפרסמים את המלצותיהם בפורום הכיתתי. השיעור אמנם נגמר, אבל הם כבר מצפים בקוצר רוח לאתגר הבא. 

 

 

 

פיתוח מקצועי רב-שנתי מבוסס הנחיה פרטנית למורי חט"ב, מורי חט"ע ומרצים באוניברסיטאות ובמכללות להכשרת מורים

 

מתי:

 

היערכות לקראת כניסת התוכנית לבית הספר מתחילה כמה חודשים לפני תחילת שנת הלימודים. הליווי הפרטני וההשתלמות מתחילים עם פתיחת שנת הלימודים ונמשכים שלוש שנים.

 

איפה:

 

ההנחיה הפרטנית וההשתלמות מתקיימות ע"י מדריכ/ת כתו"ם במתחם בית הספר

 

איך:

 

מורים, מנהלים ורשויות שמעוניינים – צרו איתנו קשר 

adi.levenko@weizmann.ac.il

 

 

למי:

 

עוד על התוכנית

מאגר פעילויות מתוקשבו

ת של כתו"ם

 

למען שיעורים כאלה בדיוק אנחנו כאן. יחד עם המורה, ובהתאם לתוכנית הלימודים, אנחנו בתוכנית כתום מלווים אתכם באופן אישי כדי למצוא את הדרכים הכי יצירתיות להשתמש בכלים הטכנולוגיים שגם התלמידים מכירים. כך הם משתתפים ומשתפים, לומדים איך ללמוד ומפתחים את הרצון לשאול, להביע את עצמם וליצור ידע חדש – וכל זאת לא מפני שביקשתם מהם, אלא כיוון שהם ממש רצו לעשות את זה בעצמם.

 

מתוך אתר מכון דוידסון

חזרה לעמוד הקודם
 
> חיפוש באתר
חפש:
> נותני שירות > הצג בפריסה
 
 
 
 
 
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות לחדר מורים 2008