יום ג' 21/11/2017 | 6:16
 
 
 
 
 > תפיסת התפקיד ואסטרטגיות הוראה של מורים המשלבים טכנולוגיות מתקדמות בשיעוריהם

מאת: יעל נסים, מירי ברק, דני בן-צבי 

 התפתחותן המואצת של טכנולוגיות מידע ותקשורת – טכנולוגיות הכוללות כיום יישומים דוגמת מחשבי כף יד, טלפונים חכמים, שירותי אינטרנט מתקדמים אשר מוגדרים באמצעות הכינוי הגורף ’וב 0.2( '0.2 Web ,)רשתות חברתיות וכן הלאה – גרמה לתמורות מרחיקות לכת בחברה, בכלכלה ולאחרונה אף בפוליטיקה. תמורות אלו במגוון תחומי חיים הובילו לפיתוח טכנולוגיות מתקדמות בחינוך המאפשרות יישום של שיטות הוראה חדשניות המבוססות על הגישה ההבנייתית. עם זאת, מחקרים הראו כי אף שמורים רבים מודעים לפוטנציאל לחדשנות הגלום בשילוב טכנולוגיות מתקדמות בהוראה, חלק ניכר מהם משלבים אותן בדרך מסורתית, ללא שינוי של ממש בדרכי ההוראה והלמידה. המחקר המוצג במאמר זה נעזר בגישה התיאורית-פרשנית כדי לבחון את פעולתם של שישה מורים למדעים שהצהירו כי הם משתמשים בטכנולוגיות מתקדמות ככלי הוראה.

לצפיה וקריאת כל המאמר הקלק כאן

מתוך אתר מכ"מ חיפה

חזרה לעמוד הקודם
 
> חיפוש באתר
חפש:
> נותני שירות > הצג בפריסה
 
 
 
 
 
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות לחדר מורים 2008